Finn din perfekte kandidat med en rekrutteringstjeneste som sparer deg for tid og leverer resultater

job norway

Hva gjør oss til det beste valget for dine rekrutteringsbehov?

Hos Job Norway forstår vi den avgjørende rollen som riktig talent spiller i å drive suksessen til virksomheten din. Med vårt engasjement for kvalitet tilbyr vi ulike rekrutteringsløsninger designet for å imøtekomme dine unike behov. Enten du søker en engangs rekrutteringstjeneste eller omfattende fullservicestøtte, har Job Norway det du trenger.

Å ansette personell gjennom vårt selskap er en enkel, fleksibel, tids- og kostnadsbesparende løsning dersom du ser etter kvalifiserte medarbeidere fra hele Europa.

La våre eksperter gjøre jobben

Ikke mer tid kastet bort på å screene CV-er og forhåndskvalifisere intervjuer. Vi har som mål å fjerne bryderiet fra rekrutteringsprosessen, slik at du kan fokusere på å drive virksomheten din.
Når det gjelder rekruttering innen hotellbransjen, tar vi oss av både kundenes og kandidatenes behov. Vi ønsker å skape den perfekte matchen ved å trekke fra en stor database med ansatte som passer til ulike roller.

Jobb annonse

Enkel prosess: Bare fyll ut skjemaet vårt eller send oss en e-post med retningslinjene dine, så tar vi oss av resten.

Multi-plattform eksponering: Stillingsannonsene dine vil bli kringkastet på tvers av alle våre plattformer for maksimal synlighet.

Privat database: Vi vil sende stillingsannonser gjennom vår private programvare, hvor vi har over 4000 kandidater fra hele Europa.

Talentfulle kandidater

Flertallet av våre kandidater kommer fra Europa, og bringer varierte ferdigheter og erfaringer til bordet.

Personlige intervjuer: Våre rekrutterere gjennomfører grundige intervjuer med søkere via videosamtaler, og sikrer et personlig preg i utvelgelsesprosessen.

Verifiserte anbefalinger: Vi sjekker anbefalinger for å sikre at vi presenterer de best egnede kandidatene.

Treveisintervjuer: Vi kan forberede et treveisintervju som involverer klienten, jobbsøkeren og Job Norway, tilrettelagt gjennom Teams eller Google Meet. Denne samarbeidstilnærmingen sikrer et klart inntrykk av hver enkelt kandidats egnethet for rollen.

Kontrakter

Vi tar oss av papirarbeid og kontrakt.

Transparent kommunikasjon: Vi holder jobbsøkere informert om deres utvelgelsesstatus hvert trinn på veien.
Praktiske ordninger: Når vi er valgt ut, setter vi raskt i gang de nødvendige praktiske ordningene for å lette en sømløs overgang.

Kontraktsignering: Arbeidskontrakter sendes enkelt elektronisk for underskrift. Hver kontrakt er omhyggelig utformet for å overholde norsk arbeidslovgivning og gjennomgår inspeksjon og godkjenning av Arbeidstilsynet (Arbeidstilsynet).

Bistå kandidatene

Personlig støtte: Vi gir omfattende assistanse til våre utvalgte kandidater.

Reisearrangementer: Teamet vårt hjelper til med å søke etter reisearrangementer, og sikrer en jevn reise til Norge. Vi tar sikte på å legge til rette for en rask og trygg ankomst for kandidater, og minimere eventuelle problemer forbundet med flytting.

Destinasjonsinnsikt: Ved å gi verdifull tilbakemelding på destinasjonen hjelper vi kandidater med å bli kjent med Norge, dets kultur og andre tjenester de måtte trenge.

Papirarbeid

Omfattende registreringstjenester: Vi håndterer alle nødvendige registreringer for utvalgte ansatte innenfor det norske systemet.

Skatteetaten Registrering: Vårt team sørger for at ansatte er registrert hos Skatteetaten, noe som letter anskaffelse av personnummer og skattekort.

Arbeidstidsstyring

I 2023 lanserte vi vår private programvare NUFFI. 

NUFFI er din alt-i-ett-løsning for effektiv og effektiv rekruttering og medarbeiderledelse.

Arbeidstidsstyring – vi gjør alt arbeidet.

Kundene trenger bare å bekrefte timer, og vi tar oss av resten, og sikrer jevn og effektiv drift.

Fra 1. april 2023 kom det nye regler for innleie av personell gjennom bemanningsbransjen

I praksis betyr dette at hoteller og restauranter kun kan ansette personale dersom de er medlemmer av en fagforening med rett til å gi anbefalinger, altså minst 10 000 medlemmer. Hvis du er medlem av NHO Reiseliv, vil du ha muligheten til å ansette personell fra oss.

Hvis du ikke er medlem av en fagforening, trenger du ikke bekymre deg. Vi kan gå videre med BASIC- og STANDARD-pakken.

Mer informasjon om reglene utarbeidet av NHO

Våre rekrutteringspakker

🔍 Skreddersydde rekrutteringspakker

Vi tror på fleksibilitet og er åpne for enhver form for løsning som er i tråd med dine forretningsmål. Uansett omfang eller kompleksitet av dine rekrutteringsbehov, er Job Norge her for å finne den optimale løsningen for deg.

📞 Bestill din gratis konsultasjon

Klar til å ta neste steg i å finne ditt neste topptalent? Ta kontakt med oss for å avtale en gratis og uforpliktende første samtale. På bare 10-15 minutter vil vi lede deg gjennom våre tjenester og fordeler mens vi lytter til rekrutteringskravene dine, både nåværende og fremtidige.

Hvorfor velge Job Norway?

Vi bryr oss

Vi prioriterer våre kunder og kandidater. Vårt mål er å gjøre en meningsfull forskjell i folks liv ved å tilby personlig støtte og veiledning.

Database

En stor database med store talenter og beste fagfolk fra hele Europa.

Effektivitet

Vår effektivitet strekker seg til å rekruttere til ulike stillinger på tvers av forskjellige lokasjoner, og sikre sømløse og vellykkede resultater.

Gjør mindre arbeid

Vi reduserer arbeidsmengden til ditt interne HR-team og ansettelsesledere. Gi en rask, kostnadseffektiv og pålitelig tjeneste som integreres med prosessen din.

Our Happy Clients!

Elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Nam varius consectetur. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Jemma Stone

CEO, Acme Industries

Elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Nam varius consectetur. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kelly Joe

CEO, Acme Industries

Elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Nam varius consectetur. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Stella Alba

CEO, Acme Industries

Fyll ut vårt skjema for stillingsannonse

Å annonsere et jobbtilbud kan være en utfordring, men med den riktige tilnærmingen kan det også være svært effektiv måte å tiltrekke seg topptalenter. For å få det beste resultatet i å finne nye medarbeidere er det avgjørende å ha korrekt og detaljert informasjon.

Vårt kontor hjelper mer enn gjerne med å lage beskrivelsen for deg.

BASIC

Jobbannonse

Vår BASIC-tjeneste er utformet for bedrifter med en intern HR-leder som er ansvarlig for utvelgelse og intervjuprosessen. Denne tjenesten gir deg muligheten til å nå et bredt utvalg av kvalifiserte kandidater samtidig som du beholder full kontroll over ansettelsesbeslutningene.

I 45 dager vil din annonse være synlig for vårt omfattende nettverk av jobbsøkere, noe som gir deg en effektiv måte å tiltrekke deg riktig talent til din bedrift.

Hva inkluderer det?

Jobbpublisering:Vi hjelper til med å lage engasjerende, SEO-optimaliserte stillingsbeskrivelser for å tiltrekke kvalifiserte kandidater.

Jobbannonsering i 45 dager: Din annonse vil være synlig i 45 dager, noe som maksimerer eksponeringen. I tillegg sender vi en målrettet e-postkampanje til relevante kandidater i vår abonnentdatabase, slik at din stillingsannonse når personer som matcher søkekriteriene dine.

Forhåndssilingskandidater: For søknader mottatt via vår plattform, håndterer vi den innledende silingen, filtrerer ut irrelevante kandidater og videresender kun seriøse, kvalifiserte søkere til vurdering.

Hvorfor annonsere med oss?

Sterk markedsposisjon: Med et stort nettverk av kvalifiserte kandidater som aktivt søker nye muligheter, sørger vi for at stillingsannonsen din blir lagt merke til av riktig talent.

Dokumentert ekspertise: Siden 2008 har vi finjustert våre rekrutteringstjenester og oppnådd dyp innsikt i det nordiske arbeidsmarkedet, noe som gjør oss til en pålitelig partner i din rekrutteringsprosess.

Resultatdrevne løsninger: Med en dokumentert suksessrate på effektive rekrutteringsløsninger, er vi forpliktet til å hjelpe din bedrift med å finne det beste talentet.

Kontakt oss

For further assistance and the price for advertisement, please reach out to us at helen@jobnorway.no

Vi prøver å besvare alle henvendelser innen 48 timer.

STANDARD

1 gangs rekruttering

Vår engangsrekruteringstjeneste er ideell for bedrifter som ønsker å fylle en spesifikk stilling på lang sikt. Med dette alternativet vil du dra nytte av vårt omfattende nettverk og ekspertise innen innhenting og screening av kandidater.

For kunder som er:

- ikke medlem av noen fagforening
- ser etter langtidsarbeidere

Hva inkluderer det?

Stillingsannonser og annonsering: Vi lager overbevisende stillingsbeskrivelser og annonserer din ledige stilling på flere plattformer for å tiltrekke oss topptalenter.

Kandidatscreening: Teamet vårt vil nøye gjennomgå CVer, gjennomføre innledende screeninger og velge kandidater som oppfyller kriteriene dine.

Intervjukoordinering: Vi planlegger intervjuer, legger til rette for kommunikasjon mellom deg og kandidatene og gir støtte gjennom hele intervjuprosessen.

Kandidatutvelgelse: Når intervjuene er fullført, vil du ha siste ord i å velge den kandidaten som best passer dine behov.

PREMIUM

Fullservicerekruttering

For bedrifter som søker omfattende støtte gjennom hele rekrutterings- og arbeidsprosessen. Denne løsningen er designet for å lette byrden av rekruttering helt fra dine skuldre, slik at du kan fokusere på dine kjernevirksomhetsaktiviteter.

For kunder som er:

- medlem av en fagforening (minst 10 000 medlemmer)
- ser etter sesongarbeidere/korttidsarbeidere

Hva inkluderer det?

Stillingsannonser og annonsering: Vi lager overbevisende stillingsbeskrivelser og annonserer din ledige stilling på flere plattformer for å tiltrekke oss topptalenter.

Kandidatscreening: Teamet vårt vil nøye gjennomgå CVer, gjennomføre innledende screeninger og velge kandidater som oppfyller kriteriene dine.

Intervjukoordinering: Vi planlegger intervjuer, legger til rette for kommunikasjon mellom deg og kandidatene og gir støtte gjennom hele intervjuprosessen.

Kandidatutvelgelse: Når intervjuene er fullført, vil du ha siste ord i å velge den kandidaten som best passer dine behov.

Støtte ved onboardingVårt engasjement slutter ikke med ansettelse. Vi vil tilby onboarding-støtte for å sikre en jevn overgang for de nyansatte, og hjelpe dem med å integreres sømløst i teamet ditt.

Registreringstjenester: Vi håndterer alle nødvendige registreringer for utvalgte ansatte innenfor det norske systemet Altinn. Vårt team sørger for at ansatte er registrert hos Skatteetaten, og legger til rette for anskaffelse av personnummer og skattekort.

Arbeidstidsstyring: Vår private programvare effektiviserer arbeidstimestyring. Kundene trenger bare å bekrefte timer, og vi tar oss av resten, og sikrer jevn og effektiv drift.

Lønnsutbetaling: Job Norway har ansvar for utbetaling av lønn, feriepenger, arbeidsgiverpermisjon og yrkesskadeforsikring. Klienter som velger Premium-pakken vil kun bli fakturert for timene som de ansatte har anskaffet gjennom våre tjenester.

Pågående forhold: Vi tror på å bygge langsiktige partnerskap med våre kunder. Selv etter rekruttering vil vi forbli tilgjengelige for å løse eventuelle bekymringer eller gi ytterligere støtte etter behov.

Trenger du hjelp eller har du spørsmål?

Hos Job Norway trenger du ikke å legge igjen meldinger til en tredjepartsoperatør eller snakke med en telefonsvarer. Du vil alltid snakke direkte med en erfaren leder.

Work in Norway

Møt vår HR-sjef

Helen Kasepuu

Helen har jobbet i Job Norway siden 2008.

Som vår HR-sjef gir hun høykvalitets og kompatibel HR-rådgivning på tvers av hele spekteret av HR-tjenester for våre kunder og kandidater.

Hun er en avgjørende støtte for både kunder og ansatte og sikrer varige partnerskap som driver vår visjon fremover.

helen@jobnorway.no
+47 938 14 212
Norsk, Engelsk, Estisk

Things to consider

What do you need to know about recruiting personnel abroad? How to have the best job ads, so you find the right people? What is our private recruitment software NUFFI? How to make an international worker feel welcome in your establishment?

Job advertisment

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adip iscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.

NUFFI

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adip iscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.

Onboarding Excellence

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adip iscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt.Onboard newly
hired candidates

Ofte stilte spørsmål og svar

Job Norway er et norskdrevet bemanningsbyrå med kontorer i Norge, Estland og Finland. Våre ansatte kommer hovedsakelig fra EU og er håndplukket basert på deres faglige kvalifikasjoner, utdanning, språkkunnskaper og menneskelige egenskaper. Vi er en pålitelig samarbeidspartner dersom du er ute etter bemanning til hotell eller restaurant for en kortere eller lengre periode.

Vi prioriterer våre kunder og kandidater. Vårt mål er å gjøre en meningsfull forskjell i folks liv ved å tilby personlig støtte og veiledning.

Vi tror på fleksibilitet og er åpne for enhver form for løsning som er i tråd med dine forretningsmål. Uansett omfang eller kompleksitet av dine rekrutteringsbehov, er Job Norge her for å finne den optimale løsningen for deg.

Å be om et tilbud på våre tjenester er helt gratis. På forespørsel starter vi prosessen ved å åpne en stillingsannonse og starte søket etter kvalifiserte kandidater. Enten du trenger en engangsrekrutteringstjeneste eller omfattende fullservicestøtte, er vi her for å hjelpe deg.

Vår prisstruktur tar hensyn til kandidatenes kvalifikasjoner og erfaring. Den dekker vesentlige komponenter som arbeidstakers lønn, feriepenger, arbeidsgiveravgift, OTP, yrkesskadeforsikring og vårt tjenestetillegg.

Når vi har identifisert egnede kandidater, presenterer vi dem for deg for vurdering. Du beholder full kontroll, og bestemmer om du vil fortsette med noen av alternativene som presenteres.

Ta kontakt med oss for å avtale en gratis og uforpliktende første samtale. På bare 10-15 minutter vil vi lede deg gjennom våre tjenester og fordeler mens vi lytter til rekrutteringskravene dine, både nåværende og fremtidige.

Vi rekrutterer fagfolk som har EU-pass eller som allerede har fått arbeidstillatelse fra norske myndigheter.

Vi utnytter vår omfattende database og ulike kanaler for raskt å finne passende kandidater.

Vanligvis strekker prosessen med å identifisere og tilrettelegge for flytting av en ansatt til Norge rundt 2-3 uker, noen ganger enda mindre.

Tidslinjen kan imidlertid variere avhengig av faktorer som sesong og detaljnivået som er tilgjengelig angående jobbtilbudet.

Job Norway er et norsk arbeidsformidlingsbyrå som spesialiserer seg på bemanningsløsninger for HoReCa-sektoren.

Vår ekspertise ligger i å tilby dyktige fagfolk som kokker, servitører, hotellarbeidere, husassistenter og resepsjonister.

Ja det gjør vi.

Stillingsannonser og annonsering: Vi lager overbevisende stillingsbeskrivelser og annonserer din ledige stilling på flere plattformer for å tiltrekke oss topptalenter.

Kandidatscreening: Teamet vårt vil nøye gjennomgå CVer, gjennomføre innledende screeninger og velge kandidater som oppfyller kriteriene dine

Intervjukoordinering: Vi planlegger intervjuer, legger til rette for kommunikasjon mellom deg og kandidatene og gir støtte gjennom hele intervjuprosessen.

Kandidatutvelgelse: Når intervjuene er fullført, vil du ha siste ord i å velge den kandidaten som best passer dine behov.

Onboarding Support: Vårt engasjement slutter ikke med ansettelse. Vi vil tilby onboarding-støtte for å sikre en jevn overgang for de nyansatte, og hjelpe dem med å integreres sømløst i teamet ditt.

Registreringstjenester: Vi håndterer alle nødvendige registreringer for utvalgte ansatte innenfor det norske systemet Altinn. Vårt team sørger for at ansatte er registrert hos Skatteetaten, og legger til rette for anskaffelse av personnummer og skattekort.

Arbeidstidsstyring: Vår private programvare effektiviserer arbeidstimestyring. Kundene trenger bare å bekrefte timer, og vi tar oss av resten, og sikrer jevn og effektiv drift.

Lønnsutbetaling: Job Norge har ansvar for utbetaling av lønn, feriepenger, arbeidsgiverpermisjon og yrkesskadeforsikring.

Pågående forhold: Vi tror på å bygge langsiktige partnerskap med våre kunder. Selv etter rekruttering vil vi forbli tilgjengelige for å løse eventuelle bekymringer eller gi ytterligere støtte etter behov.

Hos Job Norway trenger du ikke å legge igjen meldinger til en tredjepartsoperatør eller snakke med en telefonsvarer. Du vil alltid snakke direkte med en erfaren leder.

Ta kontakt med Helen Kasepuu

helen@jobnorway.no
+47 938 14 212
Norsk, Engelsk, Estisk

Vi tror på fleksibilitet og er åpne for enhver form for løsning som er i tråd med dine forretningsmål.

Vår tilnærming i Job Norway prioriterer tilpasningsevne og skreddersydde løsninger for å passe dine unike forretningsmål. Uavhengig av omfanget eller kompleksiteten til rekrutteringskravene dine, er vi forpliktet til å levere den mest effektive løsningen for deg.

I hovedsak er Standard-pakken designet for engangsrekruteringsbehov. Med denne pakken avtaler vi et rekrutteringsgebyr som er beskrevet i kontrakten, noe som sikrer åpenhet og enkelhet i faktureringsprosessen.

På den annen side tilbyr Premium-pakken en omfattende fullserviceløsning. Ideell for pågående rekrutteringskrav, kunder som velger Premium-pakken vil kun bli fakturert for timene som de ansatte har anskaffet gjennom våre tjenester. Denne tilnærmingen gir større fleksibilitet og kostnadseffektivitet, og sikrer at du kun betaler for tjenestene som brukes.

Oppsummert, mens begge pakkene dekker ulike rekrutteringsbehov, forblir vår forpliktelse til å yte eksepsjonell service og finne den optimale løsningen urokkelig.

NUFFI er vår private rekrutteringsprogramvare designet for våre ansettelsesprosesser. Her er en detaljert beskrivelse av hva NUFFI tilbyr:

  • Strømlinjeformet søknadsprosess: NUFFI effektiviserer og optimerer søknadsprosessen, slik at kandidater kan sende inn informasjonen sin raskt og uanstrengt.

  • Avansert kandidatmatching: NUFFI gir rekrutterere mulighet til effektivt å identifisere de best egnede kandidatene for enhver jobbåpning, noe som sparer tid og krefter samtidig som det sikrer at det beste talentet ansettes.

Som kunde kan du:

  • Oppdater informasjonen din: Oppdater enkelt kontaktinformasjon, plasseringer og mobilnumre, og last opp viktige filer.

  • Legg til representanter: Tildel representanter, for eksempel en kjøkkensjef, som trenger tilgang til å administrere oppgaver som å bekrefte timer.

  • Lag utkast til jobbtilbud: Generer nye utkast til jobbtilbud innen NUFFI, som vil bli gjennomgått

  • Tilgangskontrakter: Se kontrakter for dine nåværende og tidligere ansatte enkelt i programvaren.

  • Administrer arbeidstimer: Overvåk og bekreft ansattes arbeidstid på en enkel måte.

  • Motta varsler: Hold deg orientert med varsler om mangler i arbeidstid, løpende samtaler med ansatte og kontrakter som utløper.

NUFFI er din alt-i-ett-løsning for effektiv og effektiv rekruttering og medarbeiderledelse.

Fyll ut skjemaet

For å få et bedre og raskere resultat ved å finne en ny medarbeider anbefaler vi på det sterkeste å fylle ut skjemaet.


nb_NONO
Skroll til toppen